piątek, 23 sierpnia 2013

Słówko wstępne Warsztat Przedszkolanki , czyli Nauczycielki Przedszkola

Drogie koleżanki i (a jakże!!)  koledzy po fachu!


Witam was jako nauczycielka przedszkola przede wszystkim w tym pedagog, logopeda i terapeuta małych dzieci z wadą słuchu:) Do tego młoda żonka, mama dwójki smyków i istota kochająca uczyć, uczyć się i rozwijać:)

Czy wam również ciągle buzują w głowie pomysły, które pośpiesznie zapisujecie na karteczkach, w notesiku, na dysku  w setnym wordowskim dokumencie, a w chwili gdy pomysł chcielibyście wcielić w życie coś umyka, czegoś odnaleźć nie można??

Ja niestety tak mam:)

A teraz gdy zajmuję się już nie tylko pracą, szkołą i domem, lecz również dwojgiem cudownych przekochanych mych szkrabków, z przerażeniem stwierdzam, iż czasu jakoś co raz mniej, gorzej pozbierać myśli, pomysł który gdzieś zaświtał na super zajęcia odfrunął gdy utknęłam między pralką, kuchenką, a puzzlami układanymi z synkiem i lalą przewijaną z córcią z jednoczesną myślą o projekcie planu awansu i programu fajnego do napisania i zastosowania.
Kończę więc urlop wychowawczy i ruszam do działania:)

Cóż, może ten blog ciutkę mi pomoże w przeorganizowaniu mego warsztatu pracy:):)
Łatwiej będzie mi poprzez to narzędzie usystematyzować moję wiedzę i umiejętności a także wyłapać słabsze strony i popracować nad samodoskonaleniem :)

Będę tutaj wrzucała nie tylko woje plany, scenariusze, pomysły, zdjecia z ciekawych zajeć i sprawozdania, myśli i dygresje na tematy ogólnoprzedszkolne, lecz również wyszperane w sieci, na portalach, blogach, serwisach i tradycyjnych książkach ciekawostki :)

Właśnie z takich pobudek powstał blog Warsztat Przedszkolanki :)

Wrzesień za pasem, więc ruszamy w podróż w Rok  Szkolny 2013/2014!!!

Zapraszam

1 komentarz:

  1. Szczerze, to podziwiam Panią za użycie "przedszkolanki" w nazwie, bo niektóre Panie bardzo się na używanie tego sformułowania oburzają ;) Cieszę się, że tu trafiłam, bardzo przydatny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz czeka na zmoderowanie